آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

  • ۰
  • ۰

تکنیک های طراحی صفحه نمونه کار سایت

قرار دادن نمونه کارهای آنلاین که در حوزه کسب و کار خود انجام می دهید، در صفحات وب سایت بسیار مهم است، زیرا بر آن جنبه هایی که تبلیغاتی دارد، می تواند در نظر گرفتن بسیار قابل توجه باشد. تکنیک‌های طراحی صفحه نمونه کار در هر حوزه‌ای که باشد، اصول و قواعد مشابهی دارد و این بهترین صفحه برای شما امکان‌پذیر است، کارها و کارهای خود را به دیگران نشان دهید.

 

پیش از آن که اقدام به طراحی صفحه نمونه کار برای وب سایت خود کنید، می‌بایست به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

چه مواردی و چه ویژگی هایی در نمونه کارهای شما وجود دارد؟، با چه روش هایی می توانم نمونه کارها را انجام دهم؟ ؟ و ... .

 

تجربه کاربری چیست

اصول انتخاب نمونه کار مناسب

 

در هنگام انتخاب نمونه کارهای خود، این نکته را در نظر داشته باشید که می‌بایست و با کیفیت‌ترین نمونه کار خود را در دید کاربرانتان قرار دهید تا کاری را برای نشان دادن مهارت‌های شما انجام دهید، بهترین و نزدیک‌ترین ارتباط را با حوزه شما داشته باشید. نمونه کار مناسب برای قرار دادن در وب سایت این است که علاوه بر آن برای آن که باید بهترین آن را قرار دهید، می‌بایست نمونه کارهای مختلف را انتخاب کنید. فعالیت های شما به کاربران ارائه می شود. ّدر این صورت شیوه ثبت سفارش طراحی سایت نیز در وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

 

به هر میزانی که نمونه کارهای شما بیشتر باشد و از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار باشد، استعداد و توانایی شما برای انجام کارها ثابت می شود و در معرض دید کارفرمایان و انواع رسانه های بازاریابی و تبلیغات قرار می گیرند که در چنین شرایطی درآمد بیشتری دارند. را نیز خواهد کرد.

صفحه ویژگی نمونه کار

 

بعد از آن که نمونه کارها و با کیفیت را انتخاب کردید، نوبت به آن می‌رسد که به بهترین شکل ممکن خصوصیت هر یک را بیان کنید. برای انجام این کار تنها قرار دادن چند تصویر کفایت نمی‌کند و شما می‌بایستی اهمیت دهید، چگونه آن را انجام دهید، هر نتیجه پروژه را انجام دهید و به صورت کلی توضیحی دقیق و از وضعیت جامع و روند انجام کار ارائه دهید تا کاربر را از روند انجام کار مشخص ساخت.

 

برای بیان ویژگی‌های نمونه کارهای خود به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

نقش هر یک از اعضا: تیم شما شامل چند نفر است؟ هر یک چه وظایفی را بر عهده دارند؟ ثابت کاری هر کدام از افراد چگونه است؟ و هر شخص تا چه اندازه در انجام این کار تجربه دارد؟

 

عملکرد هر فرد: درمورد عملکرد هر فرد صحبت کنید و شرح وظایف هر یک را قرار دهید تا روال انجام شود.

 

مشخص کردن نتیجه کار: درمورد موفقیت و نقاط مثبت کار خود صحبت کنید و درمورد رضایت کار از نتیجه کار نکاتی را بیان کنید.

 

برای قرار دادن تصاویر نمونه کار، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

 

تصاویر را در بهینه‌ترین حالت ممکن و با کیفیت مناسب در سایت آپلود کنید. برای این منظور پیش از آن که عکس را در سایت بارگذاری کنید در ابتدا با سایز قالب تغییر دهید. همچنین می‌توان عکس‌ها را از جمله‌های جالبی که می‌توان در هنگام لود صفحه و لود عکس‌ها نقش برنامه‌ای داشته باشد، رضایت بخشید.

 

برای تغییر اندازه عکس‌ها از برنامه‌های paint، فتوشاپ و برنامه‌هایی مشابه استفاده کنید و برای فشرده سازی نیز می‌توانید از فتوشاپ و یا سایت‌هایی مانند tinypng و ... استفاده کنید تا تصاویر را بهینه کنید و کیفیت عکس‌ها را نیز حفظ کنید.

 

اصول طراحی صفحه نمونه کار

 

نمونه کارهایی با کیفیت خود را انتخاب کنید و توضیحات مناسب را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اید، حال نوبت به آن رسیده است که آن‌ها را در صفحه‌ای با بهترین و جذاب‌ترین طراحی در وب‌سایت خود قرار دهید و تمام تکنیک‌های طراحی صفحه نمونه کار را نیز انجام دهید. در آن رعایت کنید.

 

طراحی وب سایت صفحه نمونه کارهای بسیار مهمی است که می‌بایست به ویژه‌ای به آن توجه شود زیرا در جلب نظر کاربران و کارفرمایان نقش بسیار زیادی دارد. یک طرح مناسب و گرافیکی ارتباطی زیبا برای صفحه نمونه کار با سلیقه شما و مهارت های فنی شما را انتخاب کنید زیرا در تصاویری که به دانش فنی مانند html، css و ... تسلط داشته باشید می توانید بهترین صفحه را برای وب سایت خود به صورت اختصاصی اختصاص دهید. طراحی کنید. همچنین در صورتی که طراحی سایت با وردپرس را انجام دهید می‌توانید از قالب‌های آماده برای صفحه نمونه کار خود استفاده کنید و برای نمایش نمونه کارهای خود تصمیم بگیرید.

بهینه سازی صفحه نمونه کار

 

بهینه سازی صفحه نمونه کار در کنار انتخاب با بهترین نمونه کارها و طراحی مناسب صفحه از جمله های خوب است که ارزش آن را ندارد. برای این منظور پیشنهاد می‌شود که حتماً روی سئو و بهینه سازی صفحه نمونه کار خود را تا در معرض دید تعداد زیادی از افراد مورد نظر در حوزه کاری خود قرار دهید که برای این منظور باید با اصول و قوانین این کار آشنا باشید.

سخن پایانی:

 

قرار دادن نمونه کار در وب سایت، حوزه تخصصی و تخصصی شما را در معرض دید کاربران قرار می دهد و حوزه فعالیت شما را بهتر به معرفی دیگران می کند. اما انجام این کار به تنهایی باعث موفقیت شما نمی شود. برای قرار دادن بهترین نمونه کارهای خود می‌بایست و با کیفیت‌ترین آن را قرار دهید، بهترین و جامع‌ترین توضیحات را برای آن بیان کنید، بهترین طراحی را برای صفحه آن در نظر بگیرید و ... تا بتوانید موفق شوید.

  • ۰۱/۰۱/۰۱
  • majid saadat

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی