آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

  • ۰
  • ۰

تفاوت طراحی سایت اختصاصی با استفاده از سایت سازها

امروزه در اینترنت شاهد سایت های مختلفی در زمینه های کاری مختلف هستیم که هر کدام با روش های مختلفی ایجاد شده اند. به طور کلی طراحی وب سایت معمولا به دو صورت انجام می شود: طراحی سایت سفارشی یا طراحی سایت با استفاده از سازندگان سایت، انتخاب هر روش به ویژگی ها و قابلیت های وب سایت شما بستگی دارد. در ادامه با مزایا، معایب و کاربردهای هر کدام آشنا خواهید شد.

 

افزونه-درگاه-پرداخت

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

برای طراحی یک وب سایت اختصاصی، کارفرما ابتدا تمامی امکانات و مواردی که می خواهد در سایت خود داشته باشد را اعلام می کند تا هزینه و زمان را برآورد کند. در مرحله بعد طراحی گرافیکی وب سایت با فرمت psd توسط گرافیست تهیه می شود که پس از تایید آن توسط کارفرما توسط تیم برنامه نویسی به زبان های asp.net یا php و جاوا اسکریپت و ... کدگذاری می شود.

پس از آماده شدن سایت با توجه به امکانات مورد نظر، وب سایت بر روی دامنه اصلی بارگذاری می شود، نحوه کار با پنل آموزش داده می شود و سپس نوبت به ورود اطلاعات و استفاده از امکانات سایت بر اساس نیاز کسب و کار می رسد. .

دنیای بزرگ مخاطبان آنلاین را از دست ندهید!

مزایا و معایب طراحی سایت اختصاصی

اگر برندسازی برای شما بسیار مهم است، طراحی یک وب سایت اختصاصی نیازهای شما را برآورده می کند. شما می توانید سایتی متفاوت از سایر سایت ها با امکانات ویژه داشته باشید زیرا هیچ محدودیتی از نظر ظاهر و امکانات نخواهید داشت. بنابراین شما یک سایت کاملا منعطف با گرافیک و برندینگ جذاب خواهید داشت.

از معایب این روش می توان به این واقعیت اشاره کرد که چون سیستم مدیریت محتوا باید از ابتدا نوشته شود، زمان تحویل پروژه بیشتر است و هزینه بیشتری برای اجرای آن باید پرداخت کرد.

مزایا و معایب طراحی سایت سفارشی و استفاده از قالب آماده

چگونه با استفاده از سایت سازها یک سایت طراحی کنیم؟

سایت سازها یا قالب های آماده وب سایت های از پیش طراحی شده ای هستند که امکان پیاده سازی انواع سایت ها در زمینه های مختلف از جمله وردپرس، جوملا و ... را فراهم کرده اند.

قالب های آماده به صورت رایگان و پولی در دسترس هستند، اما مراقب باشید که قالب ها را از سایت های غیر معتبر دریافت نکنید زیرا ممکن است قالب ها پوچ و بدون مجوز باشند و برای شما مشکل ایجاد کنند. سعی کنید قالب های آماده ای تهیه کنید که ویژگی های زیادی داشته باشند و به خوبی پشتیبانی شوند.

برای استفاده از قالب های آماده کافیست قالب مورد نظر را متناسب با زمینه شغلی خود انتخاب کرده و در دامنه اصلی قرار دهید و با آموزش استفاده از پنل، محتوای مورد نظر را وارد سایت کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. تمام ویژگی های آن

طراحی سایت اختصاصی و استفاده از سایت سازها را می توان با یکدیگر ادغام کرد. به این ترتیب می توان تغییرات سفارشی را بر روی قالب آماده طبق نظر کارفرما اعمال کرد تا قالبی با ظاهر و امکانات جدید آماده استفاده شود.

 

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سایت ساز:

با طراحی سایت وردپرس، جوملا و ... اکثر فروشگاهی، املاکی، شرکتی و .... سایت ها را می توان با تنوع زیادی پیاده سازی کرد زیرا یک سیستم مدیریت محتوای نیمه آماده است که افزونه های مختلف آن می تواند نیازهای مختلف شما را برطرف کند.

سرعت پروژه در زمان استفاده از قالب های آماده بیشتر است زیرا قالب و سیستم مدیریت محتوای وب سایت آماده است و نیازی به صرف زمان برای پیاده سازی آنها نیست که باعث صرفه جویی در زمان می شود. همچنین هزینه طراحی یک قالب آماده را کاهش می دهند.

عیب این روش این است که در صورت نیاز به ویژگی های پیچیده، امکان پیاده سازی آن با سایت سازها وجود ندارد. همچنین به دلیل اینکه امکان استفاده از یک قالب آماده برای افراد زیادی وجود دارد. بنابراین سایت های زیادی را خواهید دید که مشابه وب سایت شما هستند که می توانند نقش مهمی در بی اعتمادی کاربران به شما داشته باشند اما اگر بتوانید تغییراتی در قالب ایجاد کنید کمتر با چنین مشکلی مواجه خواهید شد.

کدامیک بهتر است؟ طراحی سایت اختصاصی یا طراحی سایت ارزان با قالب آماده؟

برای انتخاب بین این دو، چند فاکتور باید در نظر گرفته شود:

  یک عامل مهم و تاثیرگذار مرتبط با نیازهای شما؛ به این معنی که انتظارات خود را از وب سایت به طور کامل و دقیق می دانید و پیچیدگی ویژگی های وب سایت را مشخص می کنید.

  عامل بعدی که بر بودجه شما تأثیر می گذارد این است که چقدر می توانید برای اجرای وب سایت هزینه کنید.

  یکی دیگر از عوامل مهم مرتبط با آینده کسب و کار شما این است که چقدر قصد دارید آن را گسترش دهید، چه تعداد کاربر خواهید داشت و ... زیرا وب سایت باید پاسخگوی نیازهای آینده شما و همچنین امکان بهبود آن باشد. وجود داشت

در موارد زیر بهتر است از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید:

  ارگان ها و سازمان های بزرگی که قصد اجرای تسهیلات ویژه را دارند.

  سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها و ... که تعداد کاربران زیادی دارند.

  افراد یا سازمان هایی که ایده های خاصی به عنوان یک استارت آپ دارند و نمونه مشابهی از کار آنها وجود ندارد.

  • ۰۱/۰۱/۰۱
  • majid saadat

طراحی سایت

نظرات (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی