آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل موفقیت هر سایتی افزایش بازدید سایت است. فرقی نمی کند طراحی سایت شما در چه زمینه ای باشد، فروشگاه اینترنتی لباس یا طراحی سایت شرکتی و غیره. برای جذب مشتری، مشتری باید سایت شما را ببیند و با برند و شرکت شما آشنا شود.

 

همانطور که می دانید صرف داشتن سایت به معنای موفقیت و افزایش فروش نیست. برای افزایش بازدید سایت خود باید با اصول و استانداردهای مدیریت سایت و جذب مخاطب آشنا باشید. حتی این روند افزایش بازدیدها مهم است.

وب سایت یک فروشگاه لوازم یدکی یا باغبانی که درصد بالایی از مخاطبان آن آقایان هستند، باعث افزایش بازدید خانم ها نمی شود. بنابراین هدف ما افزایش ترافیک و هدایت ترافیک به سمت بازار هدفمان است نه چیز دیگری. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چند روش خوب و تقریبا آسان را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها بازدید سایت خود را افزایش داده و در رشد سایت و سودآوری کسب و کار خود چرخشی داشته باشید. با ما بمان.

7 کسب و کار اینترنتی پول ساز اینترنتی

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

سئو و بهینه سازی سایت یک نام آشنا برای صاحبان مشاغل است. پس از طراحی سایت در تهران و تحویل آن، باید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. بهتر است ابتدا روی بهینه سازی با هدف افزایش ترافیک سایت تمرکز کنید. برخی از مدیران کسب و کار کارشناسان سئو را استخدام می کنند و برخی افراد سئو را برون سپاری می کنند.

 

زمانی که سایت بهینه می شود، در ازای جستجوی کاربران سایت شما، از گوگل رتبه و اعتبار می گیرد و در نتایج صفحه اول نشان داده می شود. معمولاً کاربران روی صفحه اول و احتمالاً 3 سایت برتر کلیک می کنند.

دنیای بزرگ مخاطبان آنلاین را از دست ندهید!

 

اگر به دلایلی می خواهید بهینه سازی سایت خود را شروع کنید، ابتدا بر روی یافتن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود تمرکز کنید. ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارد که می توان از آنها برای یافتن کلمات کلیدی به صورت رایگان استفاده کرد. بهتر است با کلمات کلیدی با حجم جستجوی کمتر از 10000 جستجو در ماه شروع کنید. پس از رتبه بندی این کلمات، شروع به کار بر روی کلمات کلیدی سخت تر و بالاتر کنید.

 

هدف ما در این روش این است که پایه و اساس سایت و کلمات کلیدی شما را قوی و قدرتمند کنیم. بنابراین برای بخش مقالات خود وقت بگذارید و محتوای با کیفیت را بدون کپی کردن از سایت های دیگر در سایت خود قرار دهید. فراموش نکنید که یک برنامه منظم برای ارسال مقالات داشته باشید. ارسال مقاله به مدت یک هفته هر روز در سایت خود اما ارسال نکردن مقاله به مدت دو هفته ایده خوبی نیست. سایت باید مرتب آپدیت شود و بهتر است یک بازه زمانی خوب مثلاً هر دو روز یکبار برای این کار داشته باشید.

به روز رسانی محتوا

 

این روش یکی از روش های هک سئو است و افراد زیادی از آن برای افزایش بازدید سایت استفاده می کنند. به طور کلی در این روش مطالب قدیمی و تاریخ مصرف گذشته را از سایت حذف می کنیم و محتوای جدید را به جای آن درج می کنیم. مراقب باشید مطالب را حذف نکنید، صفحات را حذف نکنید!

یک راه راحت برای انجام این کار کمک گرفتن از مخاطبان است. برای مثال اگر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انجام داده اید، از مشتریان خود بخواهید در قسمت نظرات درباره محصول خریداری شده نظر دهند. برای گوگل، این کار مداوم و محتوای جدید در نظر گرفته می شود. کاربران علاوه بر اینکه محتوای سایت شما را تازه و به روز نگه می دارند، اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت و هنگام خواندن نظرات، گزینه خرید آسان تری خواهند داشت.

این نمونه ای از اصلاح یک فروشگاه اینترنتی است. بسته به زمینه و نوع سایتی که دارید، می توانید بیلدهای مختلفی را برای به روز رسانی محتوای سایت خود پیاده سازی کنید.

سایت را به گوگل ارسال کنید

 

 هنگامی که سایت شما طراحی شد و محتوای مورد نظر خود را به سایت ارسال کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سایت را وارد موتور جستجوی گوگل کنید. با انجام این کار، از گوگل می خواهید که ربات های خود را به سایت شما هدایت کند تا سایت شما را تأیید کند و صفحات سایت شما را فهرست کند و وب سایت شما را بخزد یا بخزد.

 

با ویرایش محتوای قدیمی سایت، ترافیک سایت را افزایش دهید

 

یکی از بهترین راه ها برای افزایش ارزش و کیفیت سایت و جذب مخاطب، ویرایش محتوای قدیمی سایت است. اطمینان حاصل کنید که محتوای متفاوتی را در سایت خود قرار داده اید و از هر یک بازخورد متفاوتی دریافت می کنید. این محتوا پس از مدتی نیاز به ویرایش دارد. ویرایش فقط اضافه کردن یا حذف یک پاراگراف و جابجایی پاراگراف ها نیست. ابتدا باید ببینید چه محتوایی ارزش و قابلیت ویرایش و به روز رسانی را دارد.

از Google Analytics استفاده کنید: با استفاده از این ابزار رایگان گوگل، محتوای سایت خود را بر اساس تاریخ مرتب کنید و محتوای سایت قدیمی و پربازدید را پیدا و ویرایش کنید.

محتوای همیشه سبز: برخی از محتواها هستند که هرگز قدیمی نمی شوند و تاریخ انقضا ندارند. اینها مقالاتی هستند که می توان بخشی یا همه آنها را در یک دوره زمانی ویرایش کرد. برای مثال ممکن است مقاله ای با عنوان 10 شرکت برتر طراحی سایت در ایران نوشته باشید و اکنون با اضافه کردن چند شرکت دیگر این مقاله را ویرایش کنید.

محتوای منتشر شده برای کلمات کلیدی خاص: مقالات قدیمی خود را بررسی کنید. ممکن است مطالبی را با هدف رتبه بندی با کلمه کلیدی خاصی منتشر کرده باشید، اما به نتیجه مطلوب و ورودی خوبی نرسیده باشید، این مقالات نیاز به ویرایش و بازنگری دارند.

با ویرایش محتوای قدیمی سایت، ترافیک سایت را افزایش دهید

  • ۰۱/۰۱/۰۱
  • majid saadat

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی