آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

  • ۰
  • ۰

در سال های اخیر طراحی سایت کاریابی توجه بسیاری از کارجویان و کارفرمایان را به خود جلب کرده است. دلیل آن این است که وب سایت های کاریابی و کاریابی بستر مناسبی را برای کارفرمایان ایجاد کرده اند تا آگهی های استخدامی شرکت خود را درج کنند و افراد مستعد و مناسب برای شغل خود را بیابند. این وب سایت ها همچنین فرصت مناسبی را برای کارجویان فراهم می کند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند تا بتوانند با توجه به شرایط کاری مورد انتظار در شرکتی مناسب استخدام شوند.

10-سایت-برتر-ارز-دیجیتال

 

 

مزیت طراحی سایت استخدام

 

در گذشته کارجویان برای یافتن شغل مورد نظر خود باید به دفاتر کاریابی مراجعه می کردند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش امکانات در فضای اینترنت دیگر نیازی به این کار نیست. زیرا سایت ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که کاریابی و یافتن شغل مناسب برای کارفرمایان را برای افراد جویای کار بسیار آسان کرده اند. کافی است کارفرمایان برای درج آگهی های خود در این سایت ها و ارسال توضیحاتی در مورد مهارت های مورد انتظار و شرایط کاری مانند دورکاری، پاره وقت، تمام وقت و غیره مبلغ مناسبی را پرداخت کنند.

با طراحی سایت مشابه دیوار ، جابینجا، جاب ویژن و ... که نمونه های بسیار موفق سایت های کاریابی و استخدامی هستند، مشاغل مختلف دسته بندی و تفکیک می شوند و امکان فیلتر شدن آنها برای مشاهده لیست مشاغل با مشخصات مورد نظر وجود دارد. . . در چنین وب سایت هایی امکان ایجاد رزومه با قالب ها و لیست های حرفه ای نیز وجود دارد که افراد جویای کار بتوانند به راحتی مهارت ها و سوابق شغلی خود را در قالب استاندارد به کارفرمایان ارسال کنند.

 

دنیای بزرگ مخاطبان آنلاین را از دست ندهید!

 

بنابراین به طور کلی می توان گفت که مزیت طراحی سایت تبلیغاتی برای یک شغل این است که فرصت خوبی برای کارجویان برای نشان دادن مهارت های خود است و همچنین کارفرمایان می توانند یک فرد مستعد را استخدام کنند.

 

مزیت دیگر این است که با توجه به امکان جستجو و فیلترینگ پیشرفته ای که این سایت ها دارند، در زمان صرفه جویی می کنید و در مدت زمان کوتاهی می توانید شغلی با مشخصات دلخواه پیدا کنید. به عنوان مزیت دیگر می توان گفت که پورتال های شغلی بهترین پنل ارتباطی بین کارجویان و کارفرمایان است که از طریق آن می توان مصاحبه حضوری را انجام داد و مراحل لازم را انجام داد.

 

 

ویژگی طراحی سایت جابینجا مانند برای کاریابی و استخدام:

 

یکی از معتبرترین سایت های کاریابی و کاریابی در ایران مربوط به سایت jobinja می باشد که یکی از پربازدیدترین سایت ها در زمینه فعالیت خود می باشد. بر اساس آمار به دست آمده بیش از 5000 آگهی و چندین فرصت شغلی به صورت فعال قابل مشاهده است. آنها یک سایت پروفایل حرفه ای دارند و اطلاعات خود را در آن وارد کرده اند.

 

رابط کاربری مناسب:

 

در طراحی سایت کاریابی جابینجا رابط کاربری بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است که در مدت زمان کوتاهی می توان به راحتی شغل مورد نظر را جستجو کرد و کارفرمایان نیز می توانند در مدت زمان کوتاهی آگهی خود را ثبت کنند. همچنین امکان مشاهده آمار آگهی های کارفرما و وضعیت رزومه های ارسالی برای کارجویان وجود دارد.

 

رزومه ساز آنلاین:

 

با رزومه ساز آنلاین Jabinja، می توانید مهارت ها و سابقه کاری خود را یادداشت کرده و در کمتر از 10 دقیقه برای کارفرمایان ارسال کنید. کارفرمایان همچنین می توانند به راحتی در دفتر خاطرات متقاضیان کار جستجو کرده و آنها را مدیریت کنند.

 

خدمات شتاب تبلیغات:

 

سرویس شتاب آگهی در جابینجا به این صورت است که در مواقعی که ایمیل های دریافتی کم باشد می توان از روش هایی مانند ارسال sms، ارسال ایمیل، درج بنر مخصوص در سایت و ... استفاده کرد. برای اطلاع رسانی به مخاطبین در مورد آگهی درج شده.

امکان ثبت بی نهایت آگهی:

 

در Jabinja، اولین آگهی را می توان به صورت رایگان ارسال کرد. جابینجا برای شرکت های بزرگی که قصد ثبت تعداد زیادی آگهی را دارند نیز بسته های ماهیانه در نظر گرفته است تا از این بسته ها استفاده کنند و آگهی را برای مدت نامحدود ثبت کنند.

چشم انداز شغلی مانند ویژگی طراحی وب سایت استخدام

 

Job Vision نیز یکی از سایت های پیشرو در زمینه کاریابی و استخدام می باشد. بر اساس آمار، بیش از 10000 فرصت شغلی فعال در زمینه Jobvision وجود دارد. در طراحی سایت کاریابی Job Vision ویژگی های منحصر به فردی در نظر گرفته شده است.

 

  • ۰۱/۰۱/۰۱
  • majid saadat

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی