آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

آموزش طراحی سایت و سئو سایت

در این سایت به آموزش طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ و غیره پرداخته میشود.

  • ۰
  • ۰

همانطور که همه ممکن است متوجه شوند، استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها به سرعت افزایش یافته است. در گزارش بیزینس اینسایدر در سال 2013، 54 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده صاحب تلفن هوشمند و حدود 25 درصد صاحب تبلت هستند. تقریباً در 3 سال آینده، تعداد تبلت ها به تنهایی از تعداد رایانه های شخصی پیشی خواهد گرفت. تا سال 2016، سالانه حدود 450 میلیون تبلت در سراسر جهان فروخته می شود. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک توجه بیشتری به موبایل شدن کرده‌اند.

ساخت نسخه های دسکتاپ و موبایل راه حلی محبوب چند سال پیش بود. با این حال، وب سایت واکنش گرا به روند نوظهوری تبدیل شده است که باید امروز در نظر بگیرید.

برای کمک به برخی از مبتدیان برای آشنایی با تکنولوژی طراحی جدید، پست امروز به معرفی مختصری می پردازد و 6 مزیت برتر طراحی وب سایت فروشگاهی واکنش گرا را برای مشاغل تجارت الکترونیک فهرست می کند.

 

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟


طراحی وب سایت  شرکتی یا فروشگاهی واکنش گرا یک رویکرد طراحی وب است که در آن طراحی و توسعه باید به رفتارها و محیط کاربران بر اساس اندازه صفحه نمایش، پلت فرم و جهت گیری پاسخ دهد.

وب سایت های واکنش گرا تجربه مشاهده بهینه را در بسیاری از دستگاه ها ارائه می دهند
وب‌سایت‌های واکنش‌گرا تجربه مشاهده بهینه را در بسیاری از دستگاه‌ها فراهم می‌کنند
هدف یک وب‌سایت واکنش‌گرا ارائه یک تجربه مشاهده بهینه در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها مانند کیندل، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند، مانیتورهای رایانه رومیزی و غیره است.

سایت می‌تواند با استفاده از تصاویر روان، انعطاف‌پذیر، پرسش‌های رسانه‌ای و اجزای سمت سرور، طرح‌بندی را با محیط مشاهده تطبیق دهد.
• مفهوم شبکه سیال ایجاب می کند که اندازه عنصر صفحه در واحدهای نسبی مانند درصد باشد، نه واحدهای مطلق مانند پیکسل یا نقاط.
• تصاویر انعطاف پذیر نیز در واحدهای نسبی اندازه می شوند تا از نمایش آنها در خارج از عنصر حاوی خود جلوگیری شود.
• پرس و جوهای رسانه ای به صفحه اجازه می دهد تا از قوانین مختلف سبک CSS بر اساس ویژگی های دستگاهی که سایت در آن نمایش داده می شود، معمولاً عرض مرورگر استفاده کند.
• اجزای سمت سرور در ارتباط با موارد سمت سرویس گیرنده مانند درخواست‌های رسانه می‌توانند سایت‌هایی با بارگذاری سریع‌تر را برای دسترسی از طریق شبکه‌های سلولی ایجاد کنند و همچنین عملکرد/قابلیت استفاده غنی‌تری را ارائه دهند و از برخی از مشکلات راه‌حل‌های تنها در سمت دستگاه اجتناب کنند.

 

 

6 مزیت طراحی وب سایت تجارت الکترونیک واکنش گرا


1. تجربه کاربری بهینه


بر اساس مطالعه مورگان استنلی، 91 درصد از همه کاربران گوشی های هوشمند تلفن های خود را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در اختیار دارند. بنابراین، دسترسی سریع به سایت های خود در دستگاه های تلفن همراه ضروری است. در طراحی واکنشگرا، دستگاه کار را انجام می دهد و به طور خودکار با توجه به اندازه صفحه نمایش (بزرگ یا کوچک) و جهت (منظره یا پرتره) دستگاه تنظیم می شود. در لحظه بین این گزینه ها سوئیچ می کند.

2. مدیریت سایت انعطاف پذیر


اگر دو نسخه برای وب سایت خود دارید - یک نسخه دسکتاپ و یک نسخه تلفن همراه مستقل، باید مراقب از دست دادن ترافیک وب سایت اصلی باشید. شما باید دو برابر تلاش کنید تا 2 سایت مختلف را مدیریت کنید و خطرات محتوای تکراری را تهدید کنید.
طراحی ریسپانسیو امکان مدیریت ساده تر و زمان کمتری را برای یک سایت فراهم می کند. رابط مدیریت منعطف و بهینه شده است و شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید به راحتی در هر صفحه و دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

 

3. بهبود شهرت برند


اگر چند سال پیش بود، بازدیدکنندگان ممکن بود یک وب‌سایت تکه تکه‌شده کسب‌وکار را در یک پلتفرم جایگزین برای رایانه شخصی بپذیرند. با این حال، وب سایت های معاصر استانداردهای خود را بهبود بخشیده اند، بنابراین انتظارات و نیازهای بازدیدکنندگان را افزایش می دهند. آنها انتظار دارند وب سایت یک شرکت در هر دستگاهی، صرف نظر از اینکه در چه دستگاهی هستند، خوب به نظر برسد. اگر انتظارات آنها را برآورده نکنید، احتمالاً تأثیر و حتی شهرت خود را برای مشتریان احتمالی خود از بین خواهید برد.

به مشتریان خود تجربه ای روان ارائه دهید و از انتظارات آنها جلوتر باشید. این راهی برای جلب رضایت آنها و تشویق سخنان خوب آنها در مورد برند شما است.

یک وب سایت واکنش گرا یکی از عوامل کیفیت مهم برای یک تجارت است. کاهش هزینه
مقرون به صرفه‌تر بودن ساخت یک ریسپانسیو نسبت به ساخت وب‌سایت تجارت الکترونیکی یا تلفن همراه جداگانه، موضوعی بحث‌برانگیز است. از نظر هزینه، طراحی یک وب سایت واکنش گرا هزینه بیشتری دارد. با این حال، دارای طیف گسترده ای از مزایای است. برای هر نوع دستگاهی مانند دسکتاپ، موبایل، کیندل، تبلت و غیره به جای تعداد زیادی نسخه، تنها به یک نسخه نیاز دارید. علاوه بر این، ایجاد اپلیکیشن برای هر دستگاه به سرمایه بیشتری نیاز دارد.

5. افزایش نامرئی


یکی از عوامل موثر بر نتایج موتورهای جستجو این است که محتوای شما چند بار در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، اشتراک‌گذاری برنامه‌ها برای هر مشتری غیرممکن است. آنها فقط برای کسی قابل مشاهده هستند که برنامه ها را دانلود می کند. و وب‌سایت‌های تلفن همراه پیوندهایی را ارائه می‌کنند که نمی‌توانند به کاربران دسک‌تاپ ترجمه شوند، بدون اینکه تکه تکه به نظر برسند، و مانع از اشتراک‌گذاری و انتشار یکپارچه محتوای وب می‌شوند.

گوگل از وب‌سایت‌های واکنش‌گرا حمایت می‌کند، زیرا تعامل، اشتراک‌گذاری و پیوند به محتوای شما آسان‌تر است. این پلتفرم همچنین به الگوریتم‌های گوگل کمک می‌کند تا ویژگی‌های نمایه‌سازی محتوا را اختصاص دهند و برای دسترسی کاربران به نمای بهینه‌شده دستگاه، نیازی به تغییر مسیر نیست.


یک تجربه قوی از تلفن همراه می تواند منجر به نرخ تبدیل قوی تری در آینده شود. یک گزارش ForeSee Results می‌گوید 54 درصد از پاسخ‌دهندگانی که «از تجربه تلفن همراه خود بسیار راضی هستند، احتمال بیشتری دارد که دفعه بعد که می‌خواهند خرید مشابهی انجام دهند، شرکت را در نظر می‌گیرند و احتمال خرید مجدد از کانال تلفن همراه خرده‌فروش دو برابر بیشتر است».

ارائه احساسی بی‌نظیر به مشتریان خود از طریق فرآیند خرید آنها نیز به کاهش نرخ سبد خرید کمک می‌کند.

بردارها
منطقی است که فرض کنیم بازار دستگاه‌های هوشمند به یک جهت در حال پیشرفت است، در حالی که رایانه‌های شخصی برعکس. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که خرده فروشان طرز فکر خود را هنگام خرید آنلاین تنظیم کنند و از فرصت ها استقبال کنند.

اکنون زمان آن است که فروشگاه های خود را بررسی کنید. آیا از وب سایت ریسپانسیو استفاده کرده اید؟ اگر می گویید "از قبل"، باید به بهبود سایت های خود ادامه دهید تا مشتریان را راضی کنید. اگر پاسخ شما "هنوز" است، فوراً شروع کنید وگرنه فرصت های تجاری بالقوه را برای رقبا از دست خواهید داد.

 

منبع : سایت مگ استون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی